یادگیری روش های امنیتی در وبلاگ ایمن باشی

 بروز رسانی کردن سیستم عامل دستگاه شرکت های ارائه دهنده سیتم های امنیتی به صورت مدام نسخه های جدیدی از سیستم عامل ها را وارد میکنند در نتیجه بهتر است هر از چند گاهی سیتم عامل دستگاه ضبط کننده خود را بروز رسانی کنید. با این کار هم پاگ های آن برطرف میشود و هم این که ایمنی آن در برابر هر گونه احتمال هک شدنی بالا میرود. رمزنگاری کردن اطلاعات و داده ها سعی کنید اگر مودم یا دستگاه ضبط کننده شما دارای قابلیت رمزنگاری بود، برای آن ها رمز و یا پسورد بگذارید. این کار احتمال هک شدن اطلاعات توسط هکر ها را کاهش میدهد. فعال کردن Firewall مودم یکی از راه های ساده برای جلوگیری از هک شدن و افزایش ایمنی سیستم امنیتی فعال کردن Firewall مودم میباشد. این کار تنها با استفاده از کلیک کردن چند گزینه فعال میشود. فعال کردن MAC آدرس مودم یکی دیگر از روش هاب جلوگیری از هک شدن دوربین مداربسته فعال کردن MAC آدرس مودم میباشد. پس از آن شما میتوانید فقط دستگاه های مورد استفاده را برای مودم تعریف کنید. عدم استفاده از اینترنت عمومی سعی کنید به هیچ وجه از اینترنت های عمومی و وای فای های رایگان برای اتصال سیستم امنیتی خود به شبکه استفاده نکنید. به این علت که این اینترنت ها هیچ گونه امنیتی ندارند و هکر ها میتوانند تنها در عرض چند دقیقه به تمامی اطلاعات و عکس شما دسترسی پیدا کنند. برای یادگیری روشهای دیگر وبلاگ ایمن باشی را ببینید.

از تجهیزات دست دوم خریداری نکنید اگر اطلاعات و داده هایی که قرار است در دستگاه ضبط کننده و یا دوربین شما ذخیره شوند، مهم هستند و اصلا دوست ندارید که مورد هک واقع شوید، به فکر خرید تجهیزات دست دوم نظیر دستگاه ضبط کننده و مودم نباشید. به این علت که امکان هک کردن دستگاه های دست دوم و کارکرده زیاد است. علامت های کلی هک شدن دوربین مداربسته در صورتی که نتوانستید وارد تنظیمات دستگاه بشوید، یعنی دوربین مداربسته شما هک شده و رمز شما عوض شده است. اگر متوجه شدید که تنظیماتی که بر روی دستگاه و سیستم امنیتی اعمال کرده اید، تغییر کرده است و یا عکس شما در حال انتقال هستند بنابراین دوربین مداربسته شما هک شده است. همچنین اگر سرعت ارسال تصاویر شما کند شده باشد، یعنی ترافیک های استفاده شده توسط دستگاه زیاد شده است و همین امر میتواند زنگ خطری برای صاحبان دوربین مداربسته باشد.


می پسندم نمی پسندم

ایمن باشی

وقتی اقدام به انجام کاری میکنید، طبیعتا باید از قبل با همه جوانب آن آشنا شوید. دوربین مداربسته نیز همانند دیگر ابزارآلات دیجیتالی دارای یک سری اصطلاحات و عبارت ها میباشد که دانستن آن ها به شما کمک میکند تا در هنگام خرید و انتخاب از بین انواع مختلف دوربین ها سردرگم نباشید. از طرفی نصاب ها معمولا هنگام نصب دوربین مداربسته ایمن باشی از اصطلاحات مربوط به آن استفاده میکنند که اگر شما اطلاعی از آن ها نداشته باشید، شاید ندانید که آیا نصاب کارش را درست انجام میدهد یا خیر در نتیجه به همان اندازه که انتخاب دوربین مداربسته مناسب مهم است، دانستن اصطلاحات مربوط به آن نیز مفید خواهد بود. اصطلاحات رایج دوربین مداربسته ActiveX در واقع نوعی استاندارد است که بر اساس آن مولفه های نرم افزار میتوانند بدون استفاده از زبان های موجود در آن ها، در محیط یک شبکه با هم ارتباط برقرار کنند. AGC این ویژگی در اکثر دوربین های مداربسته وجود دارد که بر اساس آن دوربین میتواند در شرایط کم نور به صورت خودکار به سیگنال فیلم دسترسی پیدا کند. AHD نوعی استاندارد که بر روی انتقال تصاویر و فیلم های ضبط شده توسط کابل کواکسیال به دستگاه ضبط کننده DVR نظارت میکند. Auto Iris این لنز ها به طور خودکار دوربین را آماده میسازند تا میزان نور کافی برای دستگاه تصویر برداری فراهم شود. Angle of View وسعتی که دوربین میتواند از یک زاویه معین تصویر برداری کند. و معمولا با نام زاویه دید شناخته میشود. این زاویه دید با درجاتی مانند 75 درجه، 90 درجه و … شناخته میشود که میتوان به کمک عرض و ارتفاع، زاویه دید مورد نظر را تعیین کرد. ANPR به کمک این تکونولوژی دوربین میتواند پلاک یا شماره وسایل نقیله را تشخیص دهد. Aperture به معنی دیافراگم است که میزان نور مجاز برای ورود به سنسور تصویر را تامین میکند. هر چقدر مقدار این دیافراگم پایین تر باشد، دوربین میتواند نور بیشتری جذب کند. AI (Artificial Intelligence) به نوعی میتوان گفت هوش مصنوعی دوربین بوده که بر روی عکس ها و فیلم های ضبط شده نظارت میکند و انسان، وسایل نقلیه، اشیا و ابزار را شناخته و تجزیه و تحلیل میکند. از عملکرد های این هوش مصنوعی میتوان به تشخیص چهره، شناسایی وسایل رها شده در محیط و عبور از خط اشاره کرد. 


می پسندم نمی پسندم

تحصیل در ترکیه اتلاز

آزمون‌های مورد نیاز برای تحصیل در ترکیه: راهنمایی کامل

تحصیل در ترکیه برای دانشجویان بین‌المللی فرصتی جذاب و ممکن است. برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه، ممکن است نیاز به آزمون‌های مختلفی باشد. در این سرمقاله، به معرفی و شرایط آزمون‌های SAT، YÖS، TOMER و ALES در ترکیه می‌پردازیم.

  • **1. SAT (Scholastic Assessment Test):
  • SAT یکی از آزمون‌های معتبر جهانی برای ورود به دوره‌های کارشناسی در دانشگاه‌های ترکیه است. این آزمون از داوطلبان می‌خواهد توانایی‌های ریاضی، خواندن و نوشتن را اندازه‌گیری کنند. برای آمادگی به این آزمون، دوره‌های آموزشی و منابع آموزشی زیادی در دسترس هستند.
  • **2. YÖS (Yabancı Uyruklu Öğrenciler Sınavı - Foreign Students Exam):
  • YÖS یک آزمون ویژه برای دانشجویان خارجی است که می‌خواهند در دانشگاه‌های ترکیه تحصیل کنند. این آزمون به داوطلبان در مواردی چون علوم پایه، مهندسی، و علوم اجتماعی سوالات می‌پرسد. مواد آموزشی و منابع آزمون YÖS در دسترس هستند و دانشجویان می‌توانند برای این آزمون آماده شوند.
  • **3. TOMER (Türkçe Öğretimi Merkezi - Turkish Language Teaching Center):
  • TOMER یک آزمون زبان ترکی است که برای دانشجویانی که می‌خواهند به دوره‌های تحصیلی در ترکیه درخواست دهند، الزامی است. این آزمون توانایی داوطلبان در زبان ترکی را اندازه‌گیری می‌کند. دانشجویان می‌توانند دوره‌های آموزشی زبان ترکیه را در TOMER یا مؤسسات دیگری که آموزش زبان ارائه می‌دهند، حضوری یا آنلاین، بگذرانند.
  • **4. ALES (Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitim Giriş Sınavı - Academic Personnel and Postgraduate Education Entrance Exam):
  • ALES آزمونی است که برای ورود به برنامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در ترکیه مورد نیاز است. این آزمون به دانشجویان می‌خواهد توانایی‌های علمی و تحلیلی خود را در زمینه رشته تحصیلی خود ارائه دهند. آموزش‌های مختلفی برای آمادگی به این آزمون در دسترس هستند.

معرفی و شرایط تمام آزمون ها در وبسایت اتلاز قرار گرفته است. می توانید آنها را  در آنجا مطالعه کنید.

نکات مهم:

  • شما باید با دانشگاهی که می‌خواهید در آن تحصیل کنید، تماس بگیرید تا شرایط و آزمون‌های مورد نیاز را برای آن دانشگاه اعلام کنید.
  • هر دانشگاه ممکن است شرایط مختلفی برای پذیرش دانشجویان بین‌المللی داشته باشد، بنابراین حتماً ویژگی‌های خاص دانشگاه مورد نظر خود را بررسی کنید.
  • درصورت نیاز به آموزش زبان ترکی، زمان لازم برای یادگیری زبان را در نظر بگیرید.

تحصیل در ترکیه می‌تواند یک تجربه جذاب باشد، اما برای موفقیت در این زمینه باید شرایط و آزمون‌های مورد نیاز را دقیقاً دنبال کرده و به آمادگی کافی اختصاص دهید.


می پسندم نمی پسندم

فروش کرکره برقی درفا

از معدود معایب درب‌‌های کرکره‌ای می‌توان به این موارد اشاره کرد:

قیمت کرکره برقی: هزینه‌ی بالاتر در مقایسه با دیگر درب‌ها محدودیت استفاده از این در‌ها در پارکینگ‌های مجتمع‌های تجاری بزرگ تیغه‌ی کرکره برقی در حقیقت همان بدنه‌ی کرکره است. تیغه‌ی کرکره برقی دارای رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی است. موتور کرکره برقی تامین کننده‌ی نیروی کرکره است که و باعث حرکت آن به بالا و پایین می‌شود. از انواع موتور‌های کرکره برقی می‌توان به ساید و توبلار اشاره کرد. ریل‌های کرکره برقی اغلب از آلیاژهای آلومینیوم و آهن هستند. این ریل‌ها در دو طرف دهنه به صورت عمودی نصب می‌شوند. قوطی در واقع قسمتی است که در دو طرف ریل قرار می‌گیرد و برای نصب ریل نیاز هستند. پلیت صفحه‌ای است که موتور و کرکره برقی بر روی آن قرار می‌گیرند. شفت لوله‌ای است که با چرخش آن توسط موتور رول کرکره به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند. استفاده از این قطعه اختیاری است و برای محافظت بیشتر به کار می‌رود. این قطعه نیز اختیاری است و در موتور‌های ساید برای محافظت در برابر باد و باران، زیبایی و کاهش صدا مورد استفاده قرار می‌گیرد. کنترل پنل قسمتی است که فرمان‌های ارسال شده به موتور را کنترل می‌کند.

علت برتری کرکره‌های مدرن برقی نسبت به کرکره‌های سنتی کرکره‌های دستی قدیمی که به شکل پنجره هستند، با فشاری که به کمک دست به ان وارد می‌شود، به سمت پایین حرکت می‌کند. اما یکی از ایرادات این کرکره‌ها، نداشتن امنیت کامل ان است. زیرا کرکره‌های سنتی به شکل پنجره بوده و یکپارچه‌اند، از این رو برای باز و بسته شدن نیاز به اعمال نیرو از سمت انسان می‌باشد. اما در سال‌های اخیر، کرکره‌های مدرن برقی جای کرکره‌های سنتی را گرفته‌اند. این کرکره‌ها به علت اتوماتیک بودن امنیت بالایی داشته و نیازی به اعمال فشار برای باز و بسته کردن آن نیست. به همین خاطر این محصولات به سرعت طرفداران زیادی پیدا کردند. به‌گونه‌ای که امروزه در بسیاری از درب مغازه‌ها، پارکینگ‌ها، فروشگاه و پاساژ‌ها شاهد کرکره های اتوماتیک برقی هستیم. یکی دیگر از مزیت های خرید کرکره برقی درفا، قابلیت تنظیم اهرم و الکترونیک کرکره برقی می‌باشد. یا این کار می‌توانید کرکره را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که در زمان دلخواهتان باز و بسته شود. همچین برای باز و بسته کردن آن، می‌توانید از ریموت کنترلی استفاده کنید.


می پسندم نمی پسندم

رپورتاژ آگهی با تاثیر بر سئو

تأثیر انتشار رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

انتشار رپورتاژ آگهی می‌تواند تاثیرات متنوعی بر سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) سایت داشته باشد. در زیر، تأثیرات احتمالی انتشار رپورتاژ آگهی با تاثیر بر سئو سایت را می‌توانید مشاهده کنید:1. افزایش ترافیک سایت: با انتشار رپورتاژ آگهی در وبسایت‌ها و منابع معتبر، شما می‌توانید ترافیک و بازدید سایت خود را افزایش دهید. این ممکن است بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک (غیرپرداختی) موتورهای جستجو را به همراه داشته باشد.2. افزایش برخورداری از برخی لینک‌های واجد اعتبار: در برخی وبسایت‌های رپورتاژ آگهی، شما می‌توانید لینک‌های ارجاعی (بک‌لینک‌ها) به سایت خود را اضافه کنید. اگر این لینک‌ها از منابع با اعتبار و ارزش بالا آماده شوند، می‌تواند بهبود سئو سایت شما را تسهیل کند. اما تأکید می‌شود که لینک‌های با کیفیت و از منابع معتبر مهمتر از تعداد لینک‌ها است.3. افزایش نمایانی و شناخت‌پذیری: با انتشار رپورتاژ آگهی در وبسایت‌های مرتبط، شما می‌توانید نمایانی بیشتری در بین مخاطبان هدف خود داشته باشید و شناخت‌پذیری بیشتری برای نام و برند خود ایجاد کنید. این ممکن است منجر به جذب کاربران جدید و افزایش شناخت برند شما در دسته‌بندی‌های مرتبط شود.4. افزایش امتیاز اعتبار سایت: اگر سایت شما در وبسایت‌های رپورتاژ آگهی مورد تأیید و قبول قرار گیرد، ممکن است به افزایش اعتبار سایت و بهبود سئو آن منجر شود. اعتبار برخی وبسایت‌ها و منابع معتبر در نظر موتورهای جستجو بسیار ارزشمند است.به طور کلی، انتشار رپورتاژ آگهی می‌تواند به بهبود سئو سایت کمک کند، اما نکاتی مانند انتخاب منابع معتبر، کیفیت لینک‌ها و هماهنگی با استراتژی کلی سئو وبسایت شما بسیار مهم هستند. همچنین، سافزودن محتوای مرتبط و کیفی به سایت، بهینه‌سازی عناوین و توضیحات صفحات، بهبود سرعت بارگیری سایت، و بهره‌برداری از استراتژی‌های سئو دیگر نیز از اهمیت بالایی برخوردارند.

در چه سایت هایی باید رپورتاژ آگهی منتشر کنیم؟

 هنگامی که بخواهیم در یک وب سایت خبری یا تخصصی رپورتاژ آگهی خود را منتشر کنیم باید قبل از هر چیزی به اسپم اسکور آن وب سایت دقت نماییم، در مرحله بعد باید در سایت هایی رپورتاژ منتشر نماییم که دامین آتوریتی بالاتری نسبت به سایت ما دارند. تعداد صفحات ایندکس شده ی آن سایت نیز می تواند مهم باشد. علاوه بر این موارد مهم ترین بخشی که ما باید قبل از انتشار رپورتاژ آگهی باید بدان دقت کنید این است که آیا صفحات این سایت سریع ایندکس می شوند یا خیر. هر چه یک سایت سرعت ایندکس بالایی داشته باشد برای سایت ما بهتر است. همچنین محتوای سایتی که قرار است در آن رپورتاژ منتشر کنیم باید با سایت ما مرتبط باشد، یعنی اگر وب سایت شما در حوزه ی فروش لپ تاپ است نباید در سایتی که محتوای آن درباره ی املاک است رپورتاژ بزنید، زیرا این کار می تواند برای سئو سایت شما مضر باشد. به همین دلیل است که قبل از انتشار رپورتاژ آگهی باید دقت کافی داشته باشید تا هزینه و زمانی که برای این کار می گذارید به هدر نرود. برای انتشار رپورتاژ با کارشناسان راز بک لینک در ارتباط باشید تا بهترین نتایج را بگیرید.


می پسندم نمی پسندم