لوازم آرایش خوب ایرانی

متأسفانه در حال حاضر اکثر برندهای خارجی لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران از مجاری غیر رسمی و غیرقانونی وارد کشور شده اند و به جز تعداد معدودی از این برندها در ایران نمی توان از اصالت و کیفیت آنها اطمینان داشت. نمایندگی دارند. اما اگر لوازم آرایشی ایرانی را انتخاب کنید دیگر نگران اصالت آنها نخواهید بود. از طرفی در حال حاضر بهترین برندهای لوازم آرایشی ساخت ایران توسط شرکت های تولید کننده مطرح عرضه می شود که قیمت بسیار پایین تری نسبت به نمونه های خارجی خود دارند و همچنین سازگاری بیشتری دارند. با شرایط اقلیمی ایران. از این رو مجموعه بلوط در این مقاله تصمیم گرفته است تا با هدف حمایت از برندهای ایرانی در جهت اشتغال زایی بیشتر به معرفی برندهای پرفروش لوازم آرایشی مراقبتی در ایران بپردازد.

 

لوازم آرایش خوب ایرانی

شاید باورتان نشود، اما کافی است مانند ما به این سوال پاسخ مثبت بدهید. خوشبختانه در سال های اخیر محصولات بهداشتی و زیبایی با کیفیتی در آزمایشگاه های ایران تولید شده است که کیفیت بالای آنها شما را شگفت زده خواهد کرد. شاید به دلیل ضعف در تبلیغات و بازاریابی، بسیاری از این برندهای آرایشی و بهداشتی ایرانی ناشناخته مانده و همین موضوع باعث نادیده گرفته شدن کیفیت خوب این محصولات شده است، بنابراین با حمایت از لوازم آرایشی ایرانی، تنوع این محصولات را افزایش داده و به تدریج اقدام به ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی کنید. خارجی ها کاملا بی نیاز خواهند شد. پرفروش ترین برند لوازم آرایشی در ایران در زیر به بررسی و معرفی بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی ایرانی پرداخته و برخی از محصولات این برندها را بررسی کرده ایم تا بتوانیم در انتخاب شما کمک کنیم. پس با بلوط برو تا مثل ما غافلگیر شوی.


سینره و منبت 

آزمایشگاه طب گیاهی لیوینگ نیچر در سال 1997 تاسیس شد و پس از موفقیت چشمگیر محصولات بهداشتی سینره، هم اکنون این لوازم آرایشی لی را تولید و به فروش می رساند.


بهترین لوازم آرایشی ایرانی سینره

می توان گفت سینره دارای بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی است که ترکیبات آن منشا گیاهی دارد. اگر از محصولات این برند استفاده کرده اید حتما با ما هم عقیده باشید زیرا کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب باعث محبوبیت این برند شده است. . محصولات سینره شامل ژل شستشوی صورت، میسلار واتر سینره، ضد آفتاب، مرطوب کننده، شامپو ضد شوره سینره، کرم ویتامین C سینره و سایر محصولات درمانی می باشد. ما دو محصول از این برند را بررسی کرده ایم تا بتوانیم به شما کاربران کمک کنیم. ضدآفتاب بی رنگ و بی رنگ سینره: به راحتی روی پوست پخش می شود و رد سفیدی به جا نمی گذارد، بدون چربی بوده و خیلی سریع جذب می شود، بافت ضد آفتاب بی رنگ نسبتا غلیظ و رنگ ضد آفتاب رنگی آن نسبتا رقیق است. ژل شستشوی سینره: قدرت پاک کنندگی خوبی دارد و باعث خشکی و کشیدگی پوست نمی شود، جوش نمی زند و نسبت به حجمش قیمت مناسبی دارد.

 

بهترین لوازم آرایشی ایرانی در لی

یکی دیگر از محصولات این آزمایشگاه برند اینلی است که یکی از باکیفیت ترین و پرفروش ترین برندهای آرایشی و بهداشتی در ایران می باشد و یکی از مهمترین ویژگی های محصولات این برند عدم وجود سرب و پارابن می باشد. محصولات این شرکت شامل کرم پودر، رژگونه، پنکیک، ریمل حجم دهنده، سایه چشم، خط چشم، رژ لب خطی، لاک و ... می باشد. کرم پودر اینلی ظاهری کاملا طبیعی به پوست شما می دهد یعنی نه خیلی کدر و نه خیلی براق است و به اصطلاح روی پوست تکه تکه نمی شود و به راحتی پخش می شود بوی بسیار مطبوعی شبیه گل ها دارد و بسیار هم می باشد. سبک. هنگام استفاده از ریمل یا ریمل، این برند شگفت زده می شود زیرا مژه های شما را به خوبی بلند می کند و در عین حال بسیار سبک است. به جرات می توان گفت که به خوبی با ریمل های خارجی بسیار گران قیمت رقابت می کند و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد. این رژلب ها بسیار پرطرفدار هستند، کاملا مخملی هستند و لب های شما را می پوشانند و همچنین تنوع رنگی زیبایی دارند. برق لب های این برند بسیار سبک بوده و اصلا چسبنده نیستند و درخشندگی زیبا و طبیعی به لب های شما می بخشد.


لوازم آرایشی مای

این برند یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در ایران است که در بین مردم شناخته شده و محبوب است. شاید باور نکنید اما کیفیت محصولات مای مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و توانسته استاندارد ISO22726 را که یکی از معتبرترین استانداردهای لوازم آرایشی است، به دست آورد. مای دارای پیشرفته ترین آزمایشگاه های آرایشی در خاورمیانه است و محصولات متنوعی در این زمینه تولید می کند که همگی با پوست، مو و ساختار ژنتیکی ایرانیان سازگاری بالایی دارند. محصولات این برند به سه دسته چینی بهداشتی، آرایشی کلاسیک و لوازم آرایشی الماس سیاه (محصولات جدید مای) تقسیم می شوند. از محصولات این برند می توان به کرم پودر مای، کانسیلر مای، ریمل مای، سایه چشم، پنکیک، رژگونه، رژ لب مای، مداد لب و ... اشاره کرد. به عنوان مثال کرم پودرهای خط بلک دایموند در دو مدل مات و نیمه مات تولید می شوند که برای کسانی که پوست های چرب و مستعد آکنه دارند بسیار مناسب است. 


می پسندم نمی پسندم